9 Eylül 2008 Salı

Kısmı Füsun

20-25 yaşlarındayım ve bir şirkette çalışıyorum. Çekirdek kadro halinde çalışmamıza rağmen oldukça büyük bir binadayız. Yürü yürü bitmiyor öyle büyük.

Bir gün upuzun boylu, iri kemikli, geniş omuzlu, yüzü çok orantılı çok hoş bir çocuk geliyor şirkete. Garip bir çekimle birbirimizin etrafında dolaşmaya başlıyoruz. Üçüncü gözler için aramızda cinsellik namına elle tutulur bişi göremese de birbirimize karşı duyduğumuz ilgiyi çekimi biz çok iyi hissediyoruz. Çok çok kalabalık bir toplantı için şirkete tanımadık bir sürü insan geldiği ve herkesin sunum için kendine bir yer aradığı sırada çaktırmadan sanki tesadüfmüşçesine birbirimizin yanına oturuyoruz da bir de üstüne birbirimize yaslanıyoruz. Hoşumuza gidiyor.

Akşamına yine dip dibe oturduğumuz bir sırada nişanlısından bahsediyor. Kızın "ne zaman evleneceğiz" sorularını çok sıkışırsa "4 ay içinde" diye cevapladığını gülerek anlatıyor. Ben de gülüyorum. Birden fark ediyorum:

- Bir kitap var.
-Valla bizim arkadaşlar tematik şeyler okurlar. Bi keresinde bir kitap için Urfa'ya bile gittiler. Ama benim pek aram yok.
-Bu kitabı okumalısın bence.
-??
-Masumiyet Müzesi adında. Yeni çıktı.

Burada cevap alamıyorum. Ama yanıma Cihangir geliyor. Sabah 7 olmuş. Artık zaten uyanmam gerektiğinden beri uyandırmaya korkmadan yanıma yatıyor. Sırnaşıp öpüyorum, beni kollarına alıyor. O salondan odaya taşlıdığı derin uykusuna geri dönerken ben daha ilk 60 sayfada nasıl da Kısmı Füsun olup da rüyama da bir Kemal aldığımı düşünüyorum ve yataktan kalkıp bunları yazıyorum.

2 yorum:

kilavuzkarga dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
kilavuzkarga dedi ki...

Kadınların rüya tutkusunu; nasıl rüyalarla iletişim kurduklarını; Doçentlik tezi bile verse önce rüyasında gördüklerini çok güzel anlatmıştı Elif Şafak bir denemesinde ve bunu bana okuyan sevgili eşimin sesi, hoş bir seda olarak kulaklarımda (halaa:)... Rüya kısmına bööle duygusal bişii şeettiriim... Filhakika, rüya kurgusunu kullanan hiçbir edebi eser, film ya da sahne sanatını beğenmem... Basit bir çözümleme olarak adlederim... Lakin bu bir kurmaca olmadığına göre gerçek olduğuna göre bana koyan tarafından bir serzenişte bulunabilirim ... Hakkımdır ederim... Çünkü orada bir "cihangirciim" şeettiriliyor ve o benim mualesef diicem... Çünkü sevgili eşim bana diil rüyasında Kemal diye birine sarılmış... Yani beni kullanmış... Kendimi kirlenmiş hissettim... Bunu burdan belirtiim dedim:) HEyhatt!