9 Mart 2009 Pazartesi

Elif Şafak'ın Aşk'ı - 1

Çıkmasından 3 gün önce heyecanlanıp hülyalı hülyalı dolaşan ben çıktığı gün değil de bir pazar günü marketten alabildim kitabı. Bir eserin değerini nerede satıldığı düşürüp yükseltmez tabi ama markette o bir sürü kendini geliştir, dünyayı yönet, 30 dakikada italyan mutfağı kitaplarının arasında bulmak canımı sıktı. Bunun ayrıca benim içine sıçtımının egomla alakası var.

Eve gelip de söyle bi elime alayım, içine aldığım tarihi yazayım diye bi açtım yazarın elinde bu kitap boynu bükük poz verdiği bir kitap ayracı çıktı. Hadi markette satılıyor bu kitap, daha fazla insana ulaşsın ne güzel diyorsun e ama ablacım sen böyle bi poz vermedin daha önceden bu ne şimdi? Bu senin Doğan Kitap'a geçişinden sonra kalbimi kırdığın ikinci olay oldu. Ne gerek vardı o poza? Senin kelimelerin, cümlelerin, kurgun yetiyor bana ve bir çok takipçine. Ne gerek vardı allasen??

Hiç yorum yok: