31 Mart 2009 Salı

Elif Şafak'ın Aşk'ı - 2

Geçen bir sohbet programında seyrettim Elif Şafak'ı. En son kitabıyla ilgili tanıtım turlarında netekim.

Meğersem bu kitap için alametifarika isimli ajansla çalışmış. Kapak onların tasarımı imiş. Kitabın içinden çıkan (o benim taktığım resmin bulunduğu) ayraç da. Hatta ayraca tarçın kokusu sindirilmiş. Hakkaten baktım hafif hafif tarçın kokuyordu...

Bu ajans konusunu öğrendikten sonra Elif Şafak'a "Ne gerek var senin gibi sağlam bi edebiyatçının eserinin pazarlanmasına?" olarak özetlenebilecek kızgınlığım biraz azaldı. Hani bişi de söyletmek istemiyorum hatuna ya "Kesin ağzından girip burnundan çıkmışlardır, ajans bu, hele ki alametifarika, kesin bastırmışlardır "tarçın kokusu da koyalım", "kapağı da pembe yapalım", "kucağında isa ile meryem pozu ver bana" filan diye. Tabi eninde sonunda hepsi hatunun onayından geçti o konuya girmiyorum.

Ah be Elif'im Şafak'ım ah be. Bak hala kitap hakkında iki kelam edemedim buraya. Ah be!!

Hiç yorum yok: