20 Kasım 2008 Perşembe

Mammaaa miaaaaa..........

Komedi filmleri festivalinde "yahu seyretmediydik seyredek" diye gittiğimiz insanın ancak müzikleri çok iyi biliyorsa bir müzikalden zevk alabilir tezimi kanıtlayan bir eser bu film.

Meryl ablamız yarıp geçiriyor hem sesle hem enerjiklikle. Sophieyi canlandıran Amanda abla da 85li filan ama hem taş gibi hem de sesinin güzelliği beni çatır çatır ortamdan çatlattı. Bi tek Pierce Brosnan şarkı söyleyerek kendini yakmış. Yahu adam sen James Bond'un yahu.... Bu kötü-ortalama arası sesle şarkı söylemek nerden çıktı:))

Çikitita şarkısı da nasıl da güzelmiş nasıl neşeli bir "Little girl blues" şarkısıymış esasında be yahu!!

Ben yine film çıkışında "Konservatuara yönlenseydim bu sesimi eğitseydim ne olurdu" diye düşündüm durdum. Ara ara gazımı alıyorum işte böyle eserlerle. Bİ bok olacağından değil..

Mamma mia, here i go again!!!

Hiç yorum yok: